X Streamline Icon: https://streamlinehq.com
Kategorilere Göre Alışveriş Yapın

İptal & İade

İptal & İade Koşulları

1. TESLİMAT KONTROLÜ VE TUTANAK
Satıcı, teslimat sırasında hasarlı, eksik veya yanlış ürün kontrolü yapmakla yükümlüdür. ALICI, kargo görevlisi huzurunda teslim aldığı ürünleri kontrol etmeli ve ürünün hasarlı, eksik veya yanlış olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturmalıdır. Aksi halde teslim alınan ürünler eksiksiz ve sağlam kabul edilir.

2. AYIPLI, EKSİK VEYA YANLIŞ ÜRÜNLER
Hasarlı, yanlış veya eksik ürün durumunda, ALICI durumu derhal SATICI’ya bildirmelidir. Satıcı, kontrolü yapılmadan teslim alınan veya hasarlı olduğu bildirilmeyen ürünlere ilişkin sonradan ayıp, eksik veya yanlış ürün olduğu iddiasında bulunulamayacağını ve bu ürünlerin iade edilemeyeceğini beyan eder.

3. ÜÇÜNCÜ ŞAHSA TESLİMAT
Sözleşme konusu ürün Alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden Satıcı sorumlu değildir.

4. MÜCBİR SEBEPLER
Satıcıdan kaynaklanmayan, önceden öngörülemeyen ve kontrol dışında gelişen olaylar (doğal afetler, savaş, salgın hastalık, grev, ulaşım kesintisi, resmi makamların kararları vb.) nedeniyle ürünün süresinde teslim edilememesi halinde Satıcı, durumu Alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Bu gibi durumlarda Alıcının siparişi iptal etme veya ürünü kabul etmeme hakkı yoktur. Ancak bu durumun 30 günden fazla sürmesi halinde, Alıcı aşağıdaki haklardan birini kullanabilir:
- Siparişi iptal etmek,
- Sözleşme konusu ürünün emsali ile değiştirilmesini talep etmek,
- Teslimat süresinin ertelenmesini talep etmek.
Siparişin iptali halinde, ödenen tutar 3 gün içinde iade edilir.

5. CAYMA HAKKI
ALICI’nın cayma hakkı yoktur. Ancak ürün ayıplı veya kusurlu ise 6098 sayılı TBK ve 6102 sayılı TTK hükümleri çerçevesinde yasal haklarını kullanabilir.

6. STOK DURUMU
Satıcı, stokta olmayan ürünleri Alıcıya bildirme ve bu ürünlere ilişkin siparişi iptal etme hakkını saklı tutar. Bu durumda ödeme iadesi yapılır.

7. TESLİMATTAN SONRAKİ FESİH VE İPTAL
Satıcı tarafından ürünler kargoya verildikten sonra, ALICI sözleşmeyi feshedemez ve siparişi iptal edemez. Fesih veya iptal durumunda, ürün bedeli iadesi talep edilemez. Ürün bedeli ödenmemişse, ödeme yükümlülüğü devam eder.

8. SATICININ İPTAL HAKKI
Satıcının stokta bulunmayan ürünler için sözleşmeyi feshetme ve siparişi iptal etme hakkı saklıdır.


Gönderi İade Formu

    İptal Formu

    We often send out our newsletter with news and great offers. We will never disclose your data to third parties and you can unsubscribe from the newsletter at any time.

    Unfortunately, we’re unable to offer free samples. As a retailer, we buy all magazines from their publishers at the regular trade price. However, you could contact the magazine’s publisher directly to ask if they can send you a free copy.

    You can create a new account at the end of the order process or on the following page. You can view all of your orders and subscriptions in your customer account. You can also change your addresses and your password.

    No, you don’t have to create an account. But there are a few advantages if you create an account.

    • You never have to enter your billing and shipping address again

    • Find all of your orders, subscriptions and addresses in your account

    • Download invoices of your orders

    No, we don’t have a physical store location at the moment. We accept only orders through our online shop and we’re shipping all orders with the Swiss Post Service. Please visit our shipping section for more details.

    From time to time you will find us at design fairs and popup markets in Switzerland. Subscribe to our newsletter and you’ll receive the latest news.

    Kurumsal alışveriş artık çok kolay!
    Güvendiğiniz tedarikçilerin ürünlerine erişin, toptan fiyatlarını görerek, kolayca satın alın!
    Copyright © 2025. DepoDone. Her hakkı saklıdır.